عمه جان برای خرید ویلا به شهر ما مشرف شده اند و فعلا چترشان را در منزل ما باز کردند
بی حوصله نشسته بودم یه گوشه و داشتم آهنگ بانو هایده رو با صدای بلند گوش میدادم که عمه جان گفت : معین باز کن عمه.
طبق عادت همیشگی چشمی گفتم و کار خودم رو ادامه دادم
چند دقیقه بعد دوباره گفت : عمه جان آهنگ از معین باز کن
نمیدونم چجوری و از کجام دراومد که گفتم : این آهنگ معینه عمه
عینکشو اورد پایین تر با چشای درشتش زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 31 شهريور 1396 ساعت: 11:08
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 31 شهريور 1396 ساعت: 11:08
با چشمای گرد شده در حالی که انگشت اشاره اش به سمت من بود و تن صداش یواش یواش بلندتر میشد می گفت:- چرا تا نصف شب نمی خوابی؟ منتظر چی هسی؟ آخه تو که نه کاری داری نه کسیو داری باهاش حرف بزنی تا نصف شب اون لپ تاپ لعنتی چرا جلوته؟ چی داری از اون کوفتی میکشی بیرون که نمیخوابی؟ چرا با اینکه خوابت میاد عین بز زل میزنی به ساعت ؟ چی میخوای تو اصن؟ چرا نمیخوابی؟ تو اصن تا اون موقع دقیقا منتظر چی هسی نمیخوابی زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نمیخوابی؟, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: ابهت, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: شعور, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34
از دختره میپرسم اسمت چیه ؟میگه بهم میخوره چی باشه ؟
دستی به چونم کشیدم و گفتم: یعقوب
ینی دیوونه شدا
خب خواهر من مگه اسم عدده بشه حدس زد؟
بعدشم کلی زحمت کشیدم شباهت پیدا کردم بین تو و یعقوب آقا خیاط سرخیابون!تشکر کن خو
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34
می گفت 14سالگی ازدواج کرده 17سالگی بچه دار شده الانم بچه بزرگش12 سالشه!ازش پرسیدن سنتی بوده ازدواجتون؟
گف یه سالی دوست بودیم دانشجوی پزشکی بود و همه ملاکهایی که تو ذهنم بود رو داشت!!
داشتم فکر میکردم اگه من 14سالگی ازدواج میکردم قطعا همسرم الان یه پسر لاغر قدبلند بود که موهاش تا کمرش بود و از پشت میبست و وقتی ازش خواهش میکردم بره سر کار گیتار میگرفت دستش و در وصف چش و ابروی سیاهم ترانه می خواند و زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: دعوا, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34